loading...
سوار نت

بحثی کوتاه پیرامون #اسلام-انگلیسی داشتیم و به دیدگاه آنان نسبت به اصول دین خیلی خلاصه پرداختیم.

و اما سراغ فروع دین می رویم...
نماز،روزه،خمس،زکات،حج،جهاد،امر به معروف ، نهی از منکر،تولی،تبری

#اسلام-انگلیسی نماز را چگونه می خواهد؟؟

نماز:بهترین حالت بندگی که به انسان یادآوری می کند:
1-خدایی هست
2-معادی هست
انسان وقتی بداند در این دنیا خدایی را دارد که از هر نظر بر او سلطه دارد و دادگاهی برپا خواهد شد نه از جنس دادگاه های دنیا و به ریزترین خوبی و بدی پاسخ می دهند،همیشه بسیاری نکات را رعایت می کند که مهم ترین آن اخلاق در همه امور است.این انسان برای رسیدن به لذت هایش به هرچیزی چنگ نمی زند و تجاوزگرانه حقوق دیگران را نمی رباید چرا که اصل برای اورضایت خداو رسیدن به معادی است که باورش دارد.
اما اسلامی که انگلیس می خواهد همانند مسیحیت نیایش و عبادت مخصوص کلیساها در روز یکشنبه است و بس.
اخلاق معنایی ندارد وقتی اصل در زندگی تو رسیدن به لذت است حال از هر طریقی باشد..تجاوز،پایمال کردن حقوق دیگران و...
بهائیت نمونه ای واضح از اسلام انگلیسی است که نماز را:
1-هر وقت بخواهندمی خوانند
2-آن هم به سبک دلخواهشان
3- به سمت قبله ای که در اسراییل است آن هم قبر مردی که تجاوز پیشه او بود و شهری که پایمال شدن حقوق و غصب و غارت و خونریزی در آن بیداد می کند.

 

سیدمیثم میرتاج الدینی

این همه می گویند اسلام انگلیسی و آمریکایی را نمی خواهیم...واقعا این اسلام چگونه است؟


اصول دین را می دانیم:توحید،نبوت،معاد (اصول مذهب:توحید،نبوت،معاد،عدل،امامت)

1-اسلام انگلیسی می گوید:توحید آنگونه من می گویم نه آنگونه که هست...همین است که در مسیحیت تثلیث(اب و ابن و روح القدس) را وارد ساخته اند.فرقه صوفیه علی اللهی در همان سمت و سوی تثلیث حرکت کرده است.

2-نبوت را آنگونه که ما قرارداد می کنیم نه آنگونه که هست..و به همین ترتیب ادیانی به وجود آمده اند که حتی ابتدایی ترین مسایل عقلی را نقض کرده اند(بهائیت نمونه ای از خروار)

3-معاد مساله مهمی که باعث می شود با اعتقاد به آن دست از بسیاری امور کشیده و به بسیاری از کارها روی بیاوریم...
اما معاد انگلیسی،یعنی می شود با پول گناهان را خرید و با اعترافی در محضر کشیش به عقبی دست یافت.
با این ایدئولوژی هرکس دنیا را دارد آخرتی بهتر برای خود می سازد چرا که پول و ثروت،گناه می خرد.

 

سیدمیثم میرتاج الدینی

یکی از هشدار های امام راحل (ره)به ما این بود که مراقب اسلام تحریف شده ای در آینده ی نه چندان دور باشیم که خود ایشان اصطلاح #اسلام-آمریکایی را بکار بردند .
اسلامی که خیلی چیزها یا از آن حذف شده یا تحریف گردیده است.
کشورهای خلیج فارس،درگیر همین اسلام شده اند و البته اسیر بازی های استعمار

 

بهائیت دین اسلام را قبول دارد و آیات قرآن را نیز به تبع قبول می کند.

در رابطه با اینکه در قران آمده است که دین اسلام ختم تمام ادیان و نبوت پیامبراکرم آخرین رسالت و نبوت است(احزاب40) بهائیت نظری عجیب داده است تا نبوت علی محمد و حسینعلی را توجیه نمایند.

بهائیت آیه را اینگونه توجیه می کند:خاتم در عربی یعنی انگشتر،و اینکه خداوند می فرماید محمد خاتم پیامبران است منظور زینت پیامبران است چنانچه انگشتر زینت می باشد.
اما کسی که ذره ای با زبان آشنایی داشته باشد می داند که به انگشتری از آن جهت خاتم می گویند که پایان نامه ها را با آن مُهر می کردند و خاتم به معنای ختم کننده و پایان دهنده است.

این نظر که چون زینت است بدان خاتم می گویند و...نظری بسیار عجیب است که با هیچ لغتی جور در نمی آید هیچ،عرب هم هیچ گاه اینگونه استعمالی نداشته است.

نقد جریان انحرافی بهائیت

1-تناقضات درونی

د)دین دوره ای

بهائیت معتقد است که در هر دوره ای به مقتضیات زمان باید دین جدیدی بیاید جاودانگی دین اسلام و هر دین دیگری را مورد حمله قرار می دهند.

اما عجیب است که:
1-هنوز 20سال از شریعت و نبوت علی محمد نگذشته و دین او هنوز دستخوش حوادث واقع نشده که میرزا حسینعلی پا به عرصه نبوت می گذارد.

2-میرزا حسینعلی در اقدس می گوید:هرکسی ادعای امری(نبوت)پیش از اتمام هزارسال را بکند دروغگو است.
یعنی از نبوتی تا نبوت دیگر باید هزار سال بگذرد اما خودش پس از بیست سال از نبوت علی محمد ادعای نبوت کرد.

3-در برخی کتب بهائیت آمده است:امتداد دین بهائیت لا اقل 500هزار سال است.

بالاخره ما نفهمیدیم...هزارسال باید بگذره یا 500هزارسال؟؟
بعد چرا خود میرزا حسینعلی بعد 20سال ادعای نبوت کرد؟؟

نقد جریان انحرافی بهائیت

1-تناقضات درونی

ب)تلوّن در عقیده و تغییر در ادعا

میرزا حسینعلی بهاء الله نیز همانند سیدعلی محمد مقامات زیادی برای خود ادعا داشت:
گاهی می گفت برمن وحی نازل شده است.
گاهی اعلام الوهیت می کرد و خود را خدای خدایان و آفریدگار جهان لقب می داد.
و عباس افندی نیز می کوشد که پیامبری حسینعلی را اثبات نماید.
میرزا در قصیده ای و نیز در لوح عهدی که به منزله وصیت نامه از خویش باقی گذاشت موضوع الوهیت خود را مطرح کرده است.

نقد جریان انحرافی بهائیت

1-تناقضات درونی

ج)تساوی حقوق مردان و زنان

تساوی حقوق زنان و مردان یکی از دوازده قانون بهائیت است.آنها به همه ایدئولوژی هایی که تساوی رو به گونه ای دیگر می دانند حمله می کنند.
اما جالب است بدانید بهائیت که شعار تساوی را سر می دهد خود چگونه برخورد می کند:

1-زنان حق شرکت و عضویت در بیت العدل را ندارند.
2-سهم الارث زن و مرد متفاوت می باشد.
3-و حتی میان زن روستایی و شهری تفاوت قائل می شوند.
مهریه زن شهری19مثقال طلا و مهریه زن روستایی 19نقره است.
4-زن نمی تواند از شوهر خود طلاق بگیرد.

نقد جریان انحرافی بهائیت:

1-تناقضات درونی:

الف)تلوِّن در عقیده و تغییر ادعا
به اعتراف خود بابیان و بهائیان علی محمد شیرازی بنیان گذار فرقه بابیه شش مرتبه ادعای خود را تغییر داد.

اولین ادعا:ذکریت(مفسرقرآن)1260

دومین ادعا:بابیت(رابط بین مردم و امام زمان)1261

سومین ادعا:مهدویت(امام زمان بودن)1262

چهارمین ادعا:نبوت(پیامبری)1263

پنجمین ادعا:ربوبیت(پرودگارعالم)1264

ششمین ادعا:الوهیت(اله و سزاوارپرستیده شدن)1265

و در سال 1266تمام ادعاهای خود را انکار کرد و توبه نامه به سوی ولیعهد فرستاد.

مطهرات در بهائیت5چیز است:
1-آتش
2-هوا
3-آب
4-خاک
5-کتاب بیان
و در صورت تطهیر با هر کدام از عناصر اربعه(اب و خاک و هوا و آتش)باید آیه تطهیر"الله اطهر" خواند شود..

بهائیت چیزهایی را که در اسلام نجس نامیده شده پاک می دانند.
بول،غائط،منی،فضله موش،سگ و...
و این موهبت بهاء به بندگان است.

از دیگر احکام بهائیت:

1-در بهائیت حجاب ملغی گردیده است.

2-معاملات ربوی آزاد و ربا خوای حلال است.
و...

3-بهائیان به شدت از دخالت در مسایل سیاسی منع شده اند.

(فرهنگ و اقتصاد و سیاست را نشانه گرفته اند...)

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 5,372
  • دیگر وبلاگ ها